top of page

Buren bij Kunstenaars (vervolg)


Begin september kwam mijn promo doos toe van Buren bij Kunstenaars! Whaw, ik was onder de indruk: uitnodigingen, affiches, boekjes, ... ik kreeg zelfs ballonnetjes :) dankjewel provincie! Het werd mij allemaal zo gemakkelijk gemaakt met die ene doos...

Maar dan begon ik mij te realiseren dat ik mij effectief inschreef hiervoor en nog niets gerealiseerd had om van dit weekend iets te maken!

Help zeg, wat zou ik tonen van schilderijen en hoe zou ik alles ophangen?

Na een weekendje tobben, heb ik de maandag de provincie opgebeld en die konden mij gelukkig nog aan tentoonstellingspanelen helpen maar de spotjes waren al 6 maand uitgevochten geweest. Blijkbaar waren de meeste kunstenaar-amateurs toch wel wat professioneler bezig dan mij, op dit gebied.

Ik dacht, dan maar te rade gaan bij Stad Kortrijk want ik zat nog net binnen de aanvraagtermijn die hiervoor nodig was. maar het komt allemaal goed!!

Nu nog visitekaartjes laten drukken en dan kan ik mijn hoofd terug leegmaken en mij volledig op mijn verf, doek en penselen richten...

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page