top of page

Little Mother Meera


In juni begon ik aan haar voorstudie en vond erna de tijd niet meer om ze uit te werken. Gelukkig maar want ondertussen heb ik in mijn hoofd een grote reis door India gemaakt en ze er ook ergens ontmoet, denk ik. Of was het omgekeerd ? In augustus had ik het voorrecht om Mother Meera in Antwerpen te ontmoeten.

En ik denk dat ze er in haar kinderjaren ook zo moet uitgezien hebben. ... met van die grote donkere ogen die eindeloos diep zijn.

en die oplichten telkens je erin kijkt.

(zie haar website : http://www.mothermeera.com/nl/)

Ja, ik ben gelukkig met dit schilderij!

Het is 30x40 cm en zal het uitstallen op Buren Bij Kunstenaars zodat iedereen van haar licht kan genieten.

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page