top of page

Welkom!

Vandaag gaat mijn website online en ik vind het super!

Welkom allemaal op mijn website!

Aangezien ik dolgraag praat over hetgeen mijn passie is, schilderen dus, start ik tevens een blog.

In januari had ik de intentie om een cursus portretschilderen te volgen. Maar na enkele weken schetsen en schilderen kreeg ik het aanbod om in opdracht portretten te gaan schilderen.

Daar kon ik toch geen neen tegen zeggen!!

Ondertussen ben ik reeds 5 doeken verder en ben nooit meer tot aan mijn schilderscursus geraakt. Maar door heel intensief en gepassioneerd te schilderen raak je verder dan door iemands werken te kopiëren als schildersopdracht.

Morgen is voor mij DE dag, dan ga ik naar de presentatie van de wintercollectie 16-17 van een decoratiezaak waar 3 van mijn werken hangen !

En ik zal zeker foto's nemen.

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page