top of page

Heartfelt thoughts

'Small things become great when done with love'

Dit kleine tekstje zat vorige nieuwjaar in mijn gelukskoekje en hangt nog steeds op mijn magneetbord.

Er zit veel waarheid in.

Het hoeft niet altijd mega en super en big te zijn, want meestal zijn dit uitgeholde en onbezielde verschijningen.

Vandaag mocht ik een persoonlijke noot gaan schrijven naast één van mijn schilderijen, dat momenteel in PHB Concepts hangt (K in Kortrijk).

Er sloop heel wat voorbereiding en overleg in, maar toen het eindelijk klaar was, had ik een wow-gevoel! Het zag er heel wat beter uit dan ik in mijn hoofd had. En ik merkte aan de reacties dat anderen dit ook hadden. De muur was plots een 'tikkeltje' meer geworden dan die witte muur met een schilderij aan.

Daardoor kwam er een vervolg op, en mocht ik iets gelijkaardigs maken bij een ander schilderij dat in de showroom hangt in Belgoflor te Heule.

De layout had ik aangepast aan de muur en schilderij en vanaf heden kunnen hun klanten het mee bewonderen met de nieuwe zomercollectie '17. Ik ben benieuwd naar de reacties van de klanten...

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page