top of page

Buren bij Kunstenaars (14-15-16 okt '16)

Nog net voor de deadline van eind april kon ik mijn deelname vastleggen ! Yes, ik engageer mij dit jaar voor dit fantastische evenement BUREN BIJ KUNSTENAARS en zet mijn deuren 2 dagen open voor al wie interesse heeft.

Mijn gezin zag het dadelijk zitten, zelfs een beetje meer dan ik aanvankelijk, en begon al de zotste plannen te maken...

Het is een provinciaal initiatief, dat zich beperkt tot West-Vlaanderen. Wat een geluk dat ik hier woon zekers ! Het opzet is niet vanuit een commercieel gewin maar om alle geïnteresseerden te laten kennismaken met hetgeen leeft in hun streek aan artistiek talent. Via de website of de brochure van Buren bij Kunstenaars kan je je parcours samenstellen en gaan rondneuzen bij wildvreemden. Heerlijk toch!

Bij mij wordt dit het weekend van 15 en 16 oktober tussen 11-18u.

Dus allen welkom!

Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Zoeken op tags
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page